Servicecoördinator

  Werktuigbouwkunde

Servicecoördinator

’s-Hertogenbosch
24
- 40
3400
- 4500
Mbo+ werk- of denkniveau

Als servicecoördinator in ’s-Hertogenbosch zorg jij ervoor dat alles binnen het serviceteam op rolletjes loopt. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten én monteurs, regelt de planning, bewaakt de voortgang en houdt overzicht over alle lopende werkzaamheden aan liftinstallaties, parkeersystemen en logistieke systemen. Dankzij jouw duidelijke communicatie en strakke organisatie kunnen de monteurs efficiënt werken en weten klanten precies waar ze aan toe zijn.

Dit ga jij doen

In de rol van servicecoördinator stuur jij alles aan wat te maken heeft met storingen, onderhoud en communicatie met klanten. Je houdt overzicht over alle lopende serviceactiviteiten: van storingen aan liften in distributiecentra tot onderhoud aan volautomatische parkeergarages en logistieke air cargo systemen. Je registreert meldingen, schakelt direct met monteurs en zorgt dat de juiste specialist zo snel mogelijk op pad kan.

Ook bewaak je de planning, check je de beschikbaarheid van materialen en onderdelen en zorg je dat rapportages, werkbonnen en vervolgacties nauwkeurig verwerkt worden in het ERP-systeem. Daarbij heb je constant contact met klanten, monteurs en collega’s van andere afdelingen: je stemt af, lost ad-hoc situaties op en houdt iedereen op de hoogte van wat er moet gebeuren. Verder draag je actief bij aan verbeteringen over hoe processen handiger en efficiënter kunnen.

Kort samengevat:

  • Aannemen en coördineren van storingsmeldingen;
  • Inplannen en aansturen van servicemonteurs;
  • Contact onderhouden met klanten;
  • Verwerken van werkbonnen en rapportages;
  • Bewaken van de planning;
  • Aandragen van verbeterpunten.

Dit bieden wij jou

Je werkt als servicecoördinator in ’s-Hertogenbosch bij een organisatie waar kwaliteit, teamwork en ontwikkeling centraal staan. De sfeer is open, betrokken en informeel: collega’s helpen elkaar en successen worden samen gevierd. Je krijgt veel vrijheid en vertrouwen om je werk goed te doen, maar staat er nooit alleen voor. Er wordt daarnaast echt geïnvesteerd in jouw groei met opleidingsmogelijkheden, persoonlijke begeleiding en volop kansen om door te groeien binnen de organisatie.

Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 3400 en € 4500;
  • Maar liefst 40 vrije dagen: 27 vakantiedagen en 13 ATV dagen;
  • Een 13e maand;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een goede pensioenregeling en een collectieve zorgverzekering volgens de cao Metalektro;
  • Een reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Leuke uitjes, bedrijfsfeesten en gezellige borrels.

Dit ben jij

Jij houdt als servicecoördinator in ’s-Hertogenbosch moeiteloos meerdere ballen in de lucht, schakelt snel tussen planning, storingen en klantvragen en weet monteurs én klanten tevreden te houden; ook wanneer het hectisch wordt. Flexibel, klantgericht en helder in communicatie: dat ben jij.

Wat je verder nog meebrengt:

  • Mbo 4+ werk- en denkniveau, bij voorkeur richting techniek, logistiek of management;
  • Ervaring met Excel en andere Office-programma’s;
  • Je spreekt goed Nederlands en Engels

Hier ga je werken

De organisatie waar jij komt werken is een internationaal opererend technisch bedrijf dat gespecialiseerd is in complexe oplossingen zoals liftsystemen, volautomatische parkeergarages en logistieke Air Cargo-systemen. Ze bieden een totaalpakket aan, van ontwerp en productie tot installatie en onderhoud, waardoor klanten volledig worden ontzorgd. Innovatie en kwaliteit staan centraal; het bedrijf investeert continu in nieuwe technologieën en duurzame oplossingen om aan de hoogste eisen van hun klanten te voldoen.

Met vestigingen in ’s-Hertogenbosch en Amsterdam is de organisatie sterk vertegenwoordigd in de Benelux en onderdeel van een wereldwijd netwerk. Je werkt in een dynamische, informele omgeving waar samenwerking en ontwikkeling vooropstaan. Medewerkers worden gewaardeerd en krijgen volop kansen om te groeien, bijvoorbeeld via trainingen en opleidingen. Naast een professionele werksfeer is er ook ruimte voor gezelligheid, met regelmatige teambuildingactiviteiten en bedrijfsborrels. Het is een organisatie die trots is op haar hoogwaardige expertise en focus op zowel klanttevredenheid als medewerkerstevredenheid.

Dit doet DEECOO voor jou

Thuis voelen in jouw nieuwe baan en alle ondersteuning krijgen die je nodig hebt om succesvol te zijn, wij zorgen ervoor. Bij DEECOO begrijpen we dat werken meer is dan alleen maar een salaris verdienen, daarom kijken we naar jouw kwaliteiten en wensen. Door de persoonlijke benadering zijn wij namelijk niet zomaar een bemiddelaar, wij zijn jouw partner op weg naar succes.

Word jij onze nieuwe servicecoördinator?

Dat horen we graag! Je bent meer dan welkom bij ons. Bel of app voor meer informatie met Marc Scheepjens via 06 23 93 28 50, of stuur een mailtje naar mscheepjens@deecoo.nl. In een persoonlijk gesprek nemen wij graag alles met je door.

Marc Scheepjens

Commercieel Directeur

06 23 93 28 50

Solliciteer op deze functie

    Voornaam*

    Achternaam*

    Woonplaats*

    Telefoonnummer*

    E-mailadres*

    Upload je CV (niet verplicht)